TRAÇFORMA’T

Des del Traç oferim formació i assessorament, homologats pel departament d’educació, per a professorat per tal d’apropar l’art a les escoles i poder compartir experiències, reflexions i recursos creatius amb el personal docent i persones interessades en la temàtica .

Des de TraçForma’t us proposem tres tipologies de tallers: FORMACIÓ CREATIVITAT I CONFLICTE, TALLERS FETS A MIDA PER CLAUSTRES, ASSESSORAMENT

FORMACIÓ CREATIVITAT I CONFLICTE

Es tracta d’un taller homologat, de 15 hores que ofereix eines artístiques, conceptuals i pedagògiques per a l’acompanyament i la cura de persones, grups i equips.
Informa’t aquí

TALLERS FETS A MIDA PER A CLAUSTRES

Sessions artístiques pel claustre de professorat (número de sessions a determinar), dissenyades per poder utilitzar l’art com una eina que ha de permetre als infants desenvolupar el seu potencial creatiu i contribuir al seu creixement com a persones: aprendre a conèixer, aprendre a fer (per poder actuar sobre l’entorn), aprendre a conviure (per a participar i cooperar) i aprendre a ser.
Informa’t aquí

ASSESSORAMENT AL PROFESSORAT

Sessions d’Assessorament pel professorat per acompanyar necessitats específiques d’alguns grups, o per a dissenyar propostes concretes per a la vostra escola (per ex. el dia de la Pau i la Noviolència, muntatge d’instal·lacions artístiques o organització d’events concrets).

Per a més informació envieu un correu a marta.mercade@escolatrac.com o truqueu al telèfon 93 2806323