Tallers fets a mida per a claustre professorat

Es tracta de sessions artístiques pels claustres de professorat (tant per primària com secundària) dissenyades per poder utilitzar l’art com una eina que ha de permetre als infants desenvolupar el seu potencial creatiu i contribuir al seu creixement com a persones: aprendre a conèixer, aprendre a fer (per poder actuar sobre l’entorn), aprendre a conviure (per a participar i cooperar) i aprendre a ser.

Us proposem els següents Blocs Temàtics:

• Com podem utilitzar l’art com a element transformador a l’aula?
  • L’Art a l’escola en moments de pandèmia. Recursos artístics per a abordar el moment actual.
  • Art i emocions.
  • Creativitat i conflicte.

També, si us interessa, ens podeu demanar una formació a mida i nosaltres adaptarem la proposta a les necessitats del vostre centre educatiu.

Per més aclariments o sol·licitud de formació envieu un mail a marta.mercade@escolatrac.com