TALLERS PER A INFANTS

Vine al Traç o ens desplacem a la teva escola.

Des del Traç hem preparat una bateria de propostes educatives per tal de treballar amb les escoles, oferint als infants un entorn artístic ideal per créixer i desenvolupar la seva creativitat.

PROPOSTES DE TALLERS

Laboratori creatiu d’experimentació sensorial: quatre espais creatius on experimentar des dels sentits (visual i tàctil) amb diferents disciplines artístiques: la pintura en vertical, el fang en format planxa de grans dimensions, construccions amb fusta i creació d’espais teixint amb cordill de trapillo.

Fes el capgrós de l’escola: us acompanyem en el procés creatiu i tècnic de fer un capgrós. (Aquesta proposta és més adient desenvolupar-la in situ a la vostra escola).

Llibres tàctils de les emocions: es tracta de construir un llibre visual i tàctil de les emocions. A partir de diferents materials es farà un treball creatiu que busca aprendre a utilitzar el llenguatge que ens aporta cada material per a poder parlar de les nostres emocions. Utilitzarem el poder expressiu dels colors, les textures, la solidesa, etc. Depenent de l’edat dels infants treballarem emocions més o menys complexes. De la sessió en sortiran diferents llibres col·lectius que us podreu endur a la biblioteca de la vostra escola.

ZZZZZZZZZZ…. Insectes: En aquest taller, els insectes seran el pretext per treballar la creativitat i la psicomotricitat motora fina, aprenent a manipular diferents eines i experimentant amb diferents materials com la fusta, el cartó, el paper maché, etc.

Crea el teu laberint: Has construït mai un laberint? has fet servir una serra? has clavat claus? En aquest taller creatiu els infants dissenyaran el seu propi laberint, aprenent a utilitzar les eines adequades, acompanyats d’un professor/a que els guiarà en el procés.

Les tradiccions a través de l’art. Re-pensem les nostres tradiccions i fem propostes artístiques per treballar-les a l’escola. La Castanyada, el Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi, etc.

Transformem l’escola: Disseny i realització d’instal·lacions artístiques de gran format a l’escola.

TALLERS A MIDA

• Demana un taller a mida i ens adaptem a les necessitats de la l’escola i del grup.

Per a més informació envieu un correu a marta.mercade@escolatrac.com o truqueu al telèfon 93 2806323