Litografia

Breu descripció

En aquest curs podràs conèixer i experimentar amb un ventall de tècniques que possibiliten trobar, dins el llenguatge litogràfic, la traducció més directa de les necessitats expressives de cada alumne/a.

A qui va dirigit

No es necessita experiència prèvia. El professorat s’adapta a les necessitats i al nivell de cadascú.

Què hi aprendràs

Conceptes bàsics de composició en el llenguatge litogràfic: línia, inversió, taca, tintes planes, etc.
Aprendràs a manipular diferents eines i materials per a l’obtenció d’una estampa.

Treballaràs amb diferents tècniques de litografia sobre planxa d’alumini i aprendràs tot el procés de creació: preparació de la planxa, acidulació, reforç de la imatge, estampació i conservació de la planxa.

Podràs conèixer i entendre el concepte i usos de la litografia en la història de l’art (com funcionava el tiratge, l’edició, etc.).

Els alumnes són autònoms per fer la seva obra. D’aquesta manera, el mestre s’adapta al ritme i necessitats de cadascú i orientarà l’alumne/a a aprofundir en el concepte i les diferents tècniques i materials.

Què inclou

Un espai agradable i amb llum natural, equipat amb tòrcul preparat per paper de grans dimensions, diferents rodets, materials i accessoris per dur a terme diferents tècniques de gravat.

Aforament

Classes personalitzades amb grups reduïts.

Horaris
Dimarts: 9.15h-13.15h (Prof.Jéssica Álvaréz)

Preus
50 € Matrícula anual
161 € al mes (1 torn setmanal de 4 hores)
El preu no inclou el material.

contacta aquí