Durant les diferents setmanes de juliol us oferim monogràfics per a joves i adults per poder perfeccionar o iniciar-se en diferents tècniques.
Us prosposem els següents monogràfics:
MONOGRÀFICS ADULTS
INTENSIU DE TÈCNICA DE CERÀMICA
Professor Marc Vidal
Monogràfics setmanals de ceràmica per aprendre a dominar la tècnica d’elaboració d’una peça concreta al torn.
DATES
Setmana del 6 al 10 de juliol: Tetera i safata decorada amb transferències.
Setmana del 13 al 17 de juliol: Peces tradicionals: càntir i bols d’escudella amb nanses i decoració de cobalt
HORARI de 16h a 19h
PREU 196€ (inclou el fang, els esmalts i la cuita de la peça)
INICIACIÓ AL DIBUIX I LA PINTURA
Professor Marco Noris
Intensiu d’introducció a les tècniques bàsiques del dibuix i la pintura, per poder fer un tast, aprendre i perdre la por a dibuixar.
DATES Setmana del 13 al 17 de juliol
HORARI de 16h a 19h
PREU 168€ (inclou el material)
TÈCNIQUES DE GRAVAT
Professora Jess Alvarez
Introducció a diferents tècniques de gravat i al univers del llenguatge visual de l’estampació amb tinta sobre paper.
DATES Setmana del 6 al 10 de juliol
HORARI de 16h a19h
PREU 168€ (inclou el material)
AQUAREL·LA
Professor Òscar Sanchís
Intensiu per aprendre i gaudir de la tècnica de l’aquarel·la.
DATES Setmana del 29 de juny al 3 de juliol
HORARI de 16h a 19h
PREU 156€ (opció material per fer el curs +12€)
MONOGRÀFICS JOVES
IL·LUSTRACIÓ DIGITAL
Professora Laia Ballester
Monogràfic per aprendre a usar creativament, com una eina plàstica més, els programes digitals d’il·lustració. Es treballarà en l’elaboració d’un dibuix per poder adquirir el coneixement de les diferents possibilitats expressives i visuals des de la pràctica. S’utilitzarà el Procreate.
DATES
Setmana del 29 de juny al 3 de juliol
Setmana del 13 al 17 de juliol
HORARI de 16h a 19h
PREU 180€ (inclou la tauleta i el programa d’il·lustració)