Inscripcions Casal Estiu 2024

Com cada any, durant el mes de juliol i principi de setembre us oferim el nostre Casal d’Estiu.

A partir del dia 7 de maig a les 9.00 h podràs fer la inscripció directament per aquí accedint a: Formulari Inscripcions Casal Estiu Juny-Juliol 2024.

Les inscripcions de la Setmana de setembre es faran també online a partir del 21 de maig a les 9.00 h accedint a : Formulari Inscripcions Casal Setembre 2024

Haureu de seguir les següents instruccions:

• Ompliu el formulari amb les dades de l’infant o infants que vulgueu inscriure (fins a un màxim de 4 infants).
  • Després haureu de seleccionar el taller en el qual voleu inscriure l’infant.
  • Un cop omplert escollireu la setmana o setmanes que us interessin.
  • Per acabar, per confirmar la plaça, haureu de fer el pagament mitjançant targeta bancària.
  • El procés d’inscripció finalitzarà amb la recepció de l’e-mail de confirmació,que rebreu al moment i que serveix de comprovant pel primer dia del casal

En cas que us quedeu sense plaça per la setmana que necessiteu , envieu-nos un mail a llistaespera@escolatrac.com  indicant la següent informació:
-nom:
-data naixement:
-taller escollit:
-setmana:
-franja horaria: matí o tarda.
En cas de produir-se alguna baixa ens posarem en contacte amb vosaltres.

Per qualsevol consulta podeu contactar amb la secretaria del centre.