PORTES OBERTES: LABORATORI EMOCIONS

El pròxim dissabte 6 de maig tindrà lloc la nostra particular Festa de la Primavera, una jornada artística  on  veureu una instal.lació col.lectiva intergeneracional de l’alumnat de l’escola.

El dissabte veureu el resultat d’un projecte creatiu que ha permès crear un espai participatiu, compartit i de diàleg entre els diferents tallers de l’escola.

Aquest any la proposta instal.lativa gira entorn de les emocions, enteses tant com el pretext per engegar el motor creatiu com per allò que es genera en la persona espectadora.

Les emocions son impulsos per actuar. Cada emoció prepara l’organisme per una classe diferent de resposta. Igual que els elements de la taula periòdica, les emocions son el material bàsic a través del qual ens conformem com a persones, com a societat.

En el marc etimologic, emoció és quelcom que ens mou, que ens treu del nostre estat habitual, i fins hi tot remou.

Si un sentiment és una emoció sotmesa a un pensament, les emocions serien la viscera des d’on surten els impulsos creadors. En el llenguatge artístic i concretament en aquesta proposta instalativa, les emocions son tant el pretext per engegar el motor creatiu com allò que es genera en la persona espectadora, a través de l’impacte de les obres que es mostren.

Esperem que la gaudiu i que us ressoni.

Dissabte 6 de maig, us hi esperem!!