Monogràfics Tardor 2022

Aquesta tardor us proposem dos monogràfics, impartits per la historiadora Anna Pou Van de Bossche, que deleitaran els vostres sentits.

DESXIFRAR L’ART: En aquest taller aprendrem a identificar els personatges, les escences i els objectes dels quadres a través de la Bíblia, la Mitologia, la història i els costums populars.
Horari: Dimercres de 11h a 13h
8 sessions ( entre el 19 d’octubre i el 14 de desembre)
Preu: 250 euros.

Per reserves i més informació del contingut clica aquí

BANQUETS, PROSTÍBULS I RITUALS: VI I GASTRONOMIA EN L’ART: En aquest taller l historiadora de l’art Anna Pou i la sommelier Zaida Peris ens acompanyaran en un tast de vins mentre descobrim la simbologia del beure i el menjar en la pintura occidental.
Horari: Dimecres de 19.30 a 21h
4 sessions (9, 16, 23 i 30 de novembre 2022)
Preu: 270€ inclou el tast de 4 vins per sessió

Per reserves i més informació del contingut clica aquí

Anna Pou Van de Bossche és historiadora de l’art, docent a la Universitat Internacional de Catalunya i l’Escola Massana. És directora de l’escola d’art online Artperatothom i comissària de l’Ideal Centre d’Arts Digitals. Ha publicat nombrosos llibres i articles sobre didàctica de l’art i Francisco de Goya. Crea continguts i presenta i col.labora amb programes de televisió (Àrtic, TotArt,This is art) i ràdio (Ver-
sió, Estat de Gràcia).

Zaida Peris ve del món de l’art, és guia oficial i sommelier. Viatjant ha constatat que per
entendre la història i les tradicions cal conèixer com menja un país, les seves tradicions
culinàries i els vins, doncs van intrínsecament lligats a la cultura col·lectiva.