Inscripcions Casal d’Estiu

Aquest any les Inscripcions del Casal d’Estiu 2023 es faran totalment per internet ( pagament inclòs) Existeixen dos formularis diferents: un pel de Juny-juliol i l’altre per l’agost-setembre

Us podeu informar d’opcions de tallers, setmanes i preus aquí.

A partir del dilluns 8 de maig a les 9.00h podreu fer la incripció pel Casal de Juny- Juliol entrant a:

Formulari Inscripcions Casal d’Estiu 2023

A partir del dimarts 16 de maig a les 9.00h podreu fer la incripció pel Casal de entrant a:

Formulari Inscripcions Casal Agost-Setembre

Haureu de seguir les següents instruccions:

Un cop a dins el link habiliat  haureu d’omplir un formulari amb les dades de l’infant o infants que vulgueu inscriure (fins a un màxim de 4 persones).

Després haureu de seleccionar el taller en el qual voleu inscriure l’infant.

Un cop omplert escollireu el grup en funció de la setmana que us interessi.

Per acabar, per confirmar la plaça, haureu de fer el pagament mitjançant targeta bancària.

El procés d’inscripció finalitzarà amb la recepció de l’e-mail de confirmació,que rebreu al moment i que serveix de comprovant pel primer dia del casal

En cas que us quedeu sense plaça pel grup escollit, envieu-nos un mail a llistaespera@escolatrac.com indicant la següent informació:
-nom:
-data naixment:
-taller escollit:
-setmana:
-franja horaria: matí o tarda.
En cas de produïr-se alguna baixa ens posarem en contacte amb vosaltres.

Per qualsevol consulta podeu contactar amb la secretaria del centre.