Tresors Marins

Aquest setembre ens fa molta il·lusió estrenar el cicle d’exposicions del Traç submergint-nos en els Tresors Marins de l’artista i professora de l’escola Laia Ballester Galdón.

La il·lustradora ens mostrarà i descobrirà els habitants i sentiments de l’oceà íntim de la seva persona, des dels il.luminats pel sol fins els més profunds, sovint ocults sota les onades.

Les obres s’han desenvolupat a partir de dues tècniques de treball diferents: la il·lustració material i la il.lustració digital.

Les il.lustracions materials ens presenten una materialitat transformada i ecològica, on un vidre de color, possiblement originari d’una ampolla mal reciclada, viatja, cobra significat, transcendeix i es transforma, desenvolupant-se molt més que qualsevol límit físic. El vidre deixa de ser vidre per esdevenir obra, però mai en deixa de ser el protagonista.

L’artista combina la il·lustració material i digital, eines interfícies i complementàries entre sí, per captar la necessitat essencial de cada peça, però sempre deixant-se portar per l’energia que emanen les formes, els moviments i la vida de la mar.

Una exposició molt suggerent que us encantarà.

La podreu veure a la Sala d’expos de l’escola del 12 al 23 de Setembre.

No us la perdeu.

Inauguració

• Dijous 15 de Setembre a les 19.30h a la Sala d’Exposicions del Traç.

• Del 12 al 23 de Setembre del 2022