ESPAIS COMPARTITS

Els tallers de Gravat i Litografia del Traç, han convidat al taller The Heatherley School of Fine Art de Londres, a realitzar una exposició conjunta Shared Spaces. La trentena d’estampes mostrades s’han realitzat a través del llenguatge gràfic: litografia, calcografia, xilografia, monotípia… L’exposició viatjarà a Londres a la primavera.

L’objectiu d’aquest projecte, és crear un intercanvi entre les diferents experiències de viure el Gravat, compartint i creant xarxa entre tallers amb la mateixa disciplina artística.

Cristina Pérez i Alay Professora de Gravat i Litografia

Alumnes del Traç Centre d’Expressió Plàstica

Marta Balada Monclús, Glòria Cañadó López, Kit Caver, Maite Escofet Rovira,
Laura Gutiérrez Vara, Ana López Álvarez-Buhilla, Josep Maria López Villegas,
Sónia Subirós, Josep Oriol Tibau Martínez, Clara Amado Crespo, Gloria Conesa Aylagas, Montserrat Enrich Bastús, Chantal Ferracci i Ivonne Portillo Sierro.

Estudiants de l’Escola de Belles Arts Heatherleys

Ablah Asfar, Helen Adie, Rannveig Bore, Sophie Balhetchet, Madeleine Clarke, Karen Cotton, Laura Deacon, Deborah Parry, Debbie Bayne, Kenneth Sy Yiu, Celia Normand, Georgina Hole, Jeannie Taylor, Rose Vestry, Lisa Wilson i Carlota Solanes.

Inauguració

• Dijous 20 de Febrer a partir de les 19:30h.

Duració

• Del 17 al 28 de febrer del 2020