Creació plàstica (petits)

Espai per a la creativitat

Aquest taller va dirigit a infants de P5 i 1r de Primària.
A les classes de plàstica els nens i nenes poden desenvolupar i potenciar la seva creativitat a partir de gran diversitat de tècniques i  materials. Els alumnes s’iniciaran en diferents tècniques perquè puguin arribar a utilitzar-les amb prou desimboltura i creativitat tot enriquint el seu vocabulari expressiu. Treballarem també amb projectes col·lectius per potenciar el treball en equip. A partir d’aquesta edat, els nens i nenes comencen a representar el món que veuen, per això treballem l’observació i l’estimulació de la creativitat, valorant el procés creatiu per sobre de tot, encara que també donem importància al resultat obtingut.

Els treballs es proposen a tot el grup classe perquè tots els nens i nenes junts es vagin iniciant en el maneig dels diferents materials i tècniques. S’aniran introduint diferents materials, com pintures, ceres, aquarel·les, retoladors, tinta xinesa, llapis aquarel·lables, fusta, fang, pasta de paper, bena de guix, cartó pedra, cartró, papers variats, goma EVA, feltre, suro, corda, llana, material de reciclatge…

Utilitzarem diferents tècniques de dibuix, pintura, modelatge, estampació, collage i textures, entre d’altres.

Objectius del curs

• Iniciar l’alumne/a en diferents tècniques.
  • Treballar la psicomotricitat motora fina.
  • Estimular la imaginació i la creativitat.
  • Familiaritzar-se i aprendre a manipular diferents materials i eines.
  • Perdre la por a experimentar.
  • Valorar la capacitat de creació tenint en compte les pròpies possibilitats.
  • Utilitzar el llenguatge visual i plàstic com a instrument d’expressió i comunicació.
  • Crear un bon ambient de treball.
  • Potenciar la importància del treball col·lectiu.
  • Respectar els treballs de la resta del grup, així com el material i les eines de la classe.
  • Fomentar i aprendre la importància de l’ordre, la neteja i el reciclatge.

Horaris
De dilluns a divendres:
16.00h-17.30h/ 16.30h-17.30h
17.30h-19.00h

Preus
50 € Matrícula anual
60 € al mes (1 torn setmanal d’1 hora)
93 € al mes (1 torn setmanal d’1h 30 min.)
Material inclòs

Contacta aquí