Còmic i animació

Aquest taller va dirigit als infants a partir de 5è Primària.

El còmic és, per simplificar, explicar històries amb imatges. En aquest curs d’introducció al còmic volem ajudar les i els alumnes a explicar totes les històries que porten dins.

Respectant tots els estils de dibuix, acompanyarem el procés de creació d’aquestes històries donant les eines que els ajudaran en cada moment del procés.

Treballarem el dibuix, però sobretot ens centrarem en les històries. Què dibuixem a cada vinyeta, com enllacem les diferents imatges, quan fer servir el text i les onomatopeies… en definitiva, tot allò que farà de les nostres històries uns grans còmics.

Durant el curs desenvoluparem projectes individuals i també petits projectes proposats pel professor, traurem el cap al món del còmic experimental i autoeditarem una publicació amb una selecció dels còmics que farem durant el curs.

Objectius del curs

-Iniciar al nen en el llenguatge del còmic.
-Aprendre les etapes de construcció del còmic: esbós, entintat, acolorit i maquetació.
-Incentivar la creativitat, l’autonomia i la implicació de l’alumne/a en el seu treball.
-Fomentar el treball en equip, la reflexió individual i col·lectiva creant a l’aula un ambient d’intercanvi de coneixements.

Horaris
Dimecres 17.30 h – 19.00 h

50 € Matrícula anual
93 € al mes ( 1 torn setmanal d’1h 30 min. )