TÒTEMS

Estem encantats de compartir amb vosaltres el projecte que els infants de cinc a set anys han realitzat al Traç. Hem treballat en equip per crear TÒTEMS, estructures verticals que representen símbols, animals o altres elements. Tradicionalment, els tòtems han estat utilitzats per diverses cultures indígenes com a símbols per representar els seus ancestres, les seves creences i altres elements importants per a la seva comunitat.

Cada alumne, ha triat la forma de la seva peça, sovint d’aparença abstracta però amb un significat ben personal per a cadascú. El material utilitzat ha estat paper de diari, el cartró i la bena de guix, treballant així la manipulació de diversos materials. Com a últim pas, tothom a escollit el seu color de la seva peça.

Cada tòtem pertany a un grup classe. D’aquesta manera, els nens/es entenen el sentit de comunitat i treball en equip per aconseguir una creació col.lectiva.

Esperem que gaudiu del resultat final del projecte!

• Del 6 al 24 de març 2023