JOIES SUBMARINES

Joies Submarines és una oda a la vida aquàtica. Els i les alumnes de grans han empapat amb la seva imaginació, les escames d’un banc de peixos, per submergir-nos en un escenari marítim extraordinari.

L’ús del fang i el guix han permès a l’alumnat experimentar amb formes, relleus i patrons per crear textures que recorden a l’essència del món aquàtic. Gràcies a les anilines i al vernís, han aconseguit que aquestes formes capritxoses siguin de colors vius i brillants com les escates dels peixos que habiten les profunditats de l’oceà. Les obres de cadascú s’han disposat sobre unes grans estructures en forma de peix, creant amalgama de colors i textures que imiten les escames dels animals marins. La disposició dels peixos l’escena en una experiència immersiva per als visitants.

Si bé és cert, el procés creatiu dels nois i noies ha generat un espai màgic, que es revela a mesura que les peces individuals es converteixen en una simfonia col·lectiva. Partint d’una peça individual s’ha treballat en la col·laboració i en equip, per dur a terme aquest proposta, buscant integrar la diversitat de mirades i expressions sota una mateixa ”pell”.

Joies submarines celebra la creativitat i la imaginació alhora que destaca la importància del treball en equip i la col·laboració.

Us convidem a navegar per les aigües d’aquesta exposició, on cada peça individual és una petita joia imprescindible pel conjunt. Un treball que dona testimoni de la creativitat, la imaginació i el poder de l’experimentació.

Taller de Plàstica Grans
Jèssica Álvarez, Laia Ballester, Gerard Beneyt, Maria Fuster, Georgia Gutiérrez, Mariona Mas, Gerard Nel·lo, Maria Ratera, Anna Senpau, Isabel Troy i Maria Vicente.

Inauguració

• Del 13 al 19 de març del 2024.

• De l’11 al 22 de març del 2024.