Dibuix i pintura (grans)

Aquest taller va dirigit als infants i joves a partir de 6è de primària.
És un curs per aprofundir en el món del dibuix i la pintura, tant en la part tècnica com en la recerca de la pròpia capacitat creativa. L’alumne/a aprendrà a mirar i a observar per després poder interpretar la realitat d’una manera subjectiva utilitzant diferents recursos tècnics. Ensenyarem als nens i nenes diferents tècniques, materials i suports per tal d’adquirir un ampli ventall de possibilitats en el coneixement de les tècniques artístiques. En aquest taller volem potenciar l’educació artística a través del procés creatiu, la mirada i la sensibilitat, com una altra manera de gaudir del món. Aprenent a dibuixar i a pintar obrim una via per apropar-nos a l’art amb una nova mirada més enriquidora.

L’alumne/a aprendrà conceptes com l’encaix, la proporció, el volum, la perspectiva i la tridimensionalitat utilitzant la línia, la taca i materials com el llapis, el carbó, el llapis gras, tinta xinesa, tintes de colors, retoladors, llapis aquarel·la, ceres, pastels… Experimentarem amb collage, pintura a l’oli, acrílics, tintes de colors, tinta xinesa, aquarel·la, guaix, cretes…utilitzant diversos suports com cartró, papers reciclats, fusta, tela, paper entelat, cartró ploma…

Respecte al color treballem a partir dels colors primaris, amb exercicis de monocromia, colors càlids i freds, per aprendre a valorar tons i matisos.

Durant les classes recomanarem exposicions, comentarem l’actualitat i proposarem activitats culturals per estimular a adquirir coneixements i buscar un llenguatge propi.

Objectius del curs

• Adquirir un alt nivell de dibuix en la representació.
  • Potenciar la capacitat crítica i enriquir els llenguatges expressius.
  • Fomentar la capacitat de gaudir de les diferents possibilitats creatives.
  • Potenciar la relació amb els companys de classe, tot creant un ambient de col·laboració entre ells i elles.

Horaris
De dilluns a divendres:
16.00h-17.30h/ 16.30-17.30h
17.30h-19.00h

Preus Curs
50 € Matrícula anual
60 € al mes (1 torn setmanal d’1 hora)
93 € al mes (1 torn setmanal d’1 h 30 min.)
Material inclòs

Contacta aquí