Ceràmica

En aquest curs aprendrem diferents tècniques per treballar l’argila i obtenir gran varietat d’objectes utilitaris o decoratius. Per l’alumnat que no domini el torn farem una iniciació i per als que ja el coneguin es perfeccionarà la tècnica. També es faran peces amb planxes, xurros i altres tècniques. Aprendrem el polit de les peces, els diferents acabats amb esmalts, òxids, engalbes i diferents tècniques de decoració com plantilles, corda seca, esgrafiats, clivellat, entre altres. Treballarem amb diferents tipus d’argila. En tot moment donarem suport als alumnes per incentivar la seva capacitat creativaamb els seus projectes personals.
Aprendrem els principis bàsics de la ceràmica.
(En el torn començarem amb el pastat, centrat, tornejat i retornejat.)
Començarem per les formes bàsiques com el cilindre i el bol, a partir d’aquí a poc a poc podrem anar fent peces més elaborades.
I amb el modelatge aprendrem la tècnica del pessic, planxa i xurro

Horaris
Professora: Irene Gilabert
Dijous: 19.00h-21.00h