Casal d’estiu 2024

Aprofitant aquests dies de vacances, oferim als infants ,a partir dels 5 anys, gran varietat de tallers perquè puguin gaudir d’una estona lúdica, creativa i d’aprenentatge artístic.
Segons les edats es poden escollir gran varietat de tallers.

Els alumnes del curs regular 2023/24 tenen prioritat d’inscripció durant el mes d’abril, a la secretaria del centre. La resta ho podran fer a partir del 7 de maig a les 9.00h , per internet, entrant a un formulari que habilitarem.

Setmanes ofertades

Casal Juliol
-Setmana Juny: del 25 de juny al 28 de juny
-1a set. juliol: del 1 al 5 de juliol
-2a set. juliol: del 8 al 12 de juliol
-3a set. juliol: del 15 al 19 de juliol
-4a set. juliol: de 22 al 26 de juliol

Petits (nascuts el 2018 i 2019): laboratori d’arts
Mitjans* (nascuts el 2017, 2016 i 2015):
-Plàstica + Ceràmica
-Plàstica + Dibuix
Grans* (nascuts el 2014 o abans):
-Plàstica + Dibuix
-Plàstica + Ceràmica
-Ceràmica + Dibuix
-Plàstica + Fimo

*A les tardes les opcions seran Plàstica , Plàstica + Dibuix

Casal Setembre (inscripcions a partir del 21 de maig, per internet, entrant a un formulari que habilitarem aquí:

-1a set setembre: del 2 al 6 de setembre

Petits: Laboratori d’arts
Mitjans: Plàstica + Dibuix
Grans: Plàstica

Procediment d inscripció

Haureu de seguir les següents instruccions:

• Els alumnes del curs regular 2023/24 del Traç us podreu apuntar a través de secretaria durant el mes d’abril.
  • A partir del dia 7 de maig a les 9.00h  a la nostra web s’habilitarà aquest link: Inscripcions Casal Estiu Juliol 2024
  • Un cop a dins el link habiliat  haureu d’omplir un formulari amb les dades de l’infant o infants que vulgueu inscriure (fins a un màxim de 4 infants).
  • Després haureu de seleccionar el taller en el qual voleu inscriure l’infant.
  • Un cop omplert escollireu la setmana o setmanes que us interessin.
  • Per acabar, per confirmar la plaça, haureu de fer el pagament mitjançant targeta bancària.
  • El procés d’inscripció finalitzarà amb la recepció de l’e-mail de confirmació,que rebreu al moment i que serveix de comprovant pel primer dia del casal

En cas que us quedeu sense plaça per la setmana que necessiteu , envieu-nos un mail a inscripcions@escolatrac.com indicant la següent informació:
-nom:
-data naixment:
-taller escollit:
-setmana:
-franja horaria: matí o tarda.
En cas de produïr-se alguna baixa ens posarem en contacte amb vosaltres.

Per qualsevol consulta podeu contactar amb la secretaria del centre.

Les inscripcions de la setmana de setembre es faran també online a partir del 21 de maig clicant a aquest link Inscripcions Casal Setembre 2024

.

Matins
9.00 h – 13.00 h (4 hores de taller)
Tardes
16.00 h – 19.00 h (3 hores de taller)

*Preu per setmana
Matins 190€ (9.00 h – 13.00 h)
Tardes 141 € (16.00 h a 19.00 h)
Preu Setmana Juny:152€

*material inclòs

Els preus tindran un 10% de descompte si es fa el mes sencer, o a partir del tercer germà. Tots els cursos s’han de pagar al moment de fer la inscripció. En cap cas es començarà un curs sense haver fet efectiva la totalitat de l’import corresponent.

Informació general Casal i política de cancel·lació
Cada alumne/a s’ha de portar la seva bata(aquesta no es podrà deixar al centre) i els divendres una bossa gran per portar els treballs acabats.
Cal portar l’esmorzar i aigua. ( en cas de casal de tardes, berenar)
Les baixes s’han d’avisar amb 15 dies d’antelació. En aquest cas es retornarà el 50% del pagament efectuat.
En menys de 15 d’antelació no hi haurà devolució del pagament efectuat.