|
La exposició "Mirades de Dones" del taller d’escultura ens apropa a les obres del col·lectiu de deu dones que treballen el volum de diferents maneres i materials. Poden veure escultures de: Nathalie Aubert, Isabel Witt, Mireia Capellán, Elodie Krier, Maria Fernada Costa, Candice Lamarche, Victoria Villalonga, Sylvie Sicot, Cristina Figarola i Rosa Maria Caballero.
La exposició mostre el resultat d'una recerca de la figura humana rescatant i prevalent sempre el cos com un fil conductor per a la creació de volums. Aquestes escultures son el reflex de la interpretació abstracta del cos, a traves de una finestra visualitzen solament un fragment del cos i del qual surten aquests diàlegs entre volums i plànols.
Es visualitza dins d'aquesta investigació de formes i volums el joc entre plànols orgànics i lineals que s'entrellacen creant escultures a través d'un procés de treball en el taller que alhora s'estudia i es treballa les diferents maneres d'utilitzar materials com el fang, la pedra, el guix, el bronze i el ciment. Sempre des de les diferents mirades d’aquestes alumnes.
Rocío Margarit S. Professora Taller d’Escultura |
